Sushi Geisha Facebook Page

תכנון והפקת אירועים

כשאנו אומרים "אירוע" אנחנו חושבים קודם כל על בעל השמחה, על החתן או על הכלה או על ילד בר מצווה או ילדת בת המצווה, יום הולדת, בעל ואישה ביום הנישואין, "חתונת הכסף", "חתונת הזהב" וכו'. בין אם מדובר בברית מילה או בריתה שאנו חושבים על התינוק או התינוקת מה הם אוהבים או מה הם ירצו לראות שעשו להם. זוהי טעות מיסודה של אותו מעצב או מפיק האירוע, וזאת משום שתפקידינו בתור אנשי הפקה ורצונו של בעל השמחה הוא לשמח את האורחים דבר ראשון. כלומר שירגישו בנוח ושיתחברו למקום בזמן קצר מאוד על מנת שינצלו את המירב בזמן הקצר של האירוע. יחד עם זאת תמיד נרצה בתור מעצבים או מפיקי אירועים שבעל האירוע יאהב את הצבעים והאוכל וזאת כדי שיזמין אותנו שוב ושוב, שהרי אין אדם שלא אוהב שמחמיאים לו על האירוע ומדברים עליו אחרי ימים רבים.

על מנת להשיג מטרות אלו אנו חייבים לשים דגש עיקרי על יופי, איכות וטעם בפרט ועל עוד כמה פרטים בכלל, האירוע צריך להיות מעוצב במיוחד עבור הקהל שמוזמן. כל קהל אוהב צבעים אחרים, טעמים אחרים ואפילו אוהב איכות אחרת. בדר"כ לכ-80% מהמוזמנים שלנו יהיה מכנה משותף, מה שכמעט מבטיח לנו 80% לקוחות מרוצים. אסור לשכוח מה-20% הנוספים וחובה להקצות להם את הסטייל, צבעים, טעם ואפילו את האיכות שלהם הם רגילים ומצפים לקבל. קהלים שונים ומרובים, במיוחד בארץ ישראל שנתקבצנו הנה מכל מיני מדינות ותרבויות שהפכו לקבוצות עדתיות - יש מהמזרח, יש מהצפון אלה אוהבים יותר אדום וכחול וצבעים כהים וחמים ואלה אוהבים יותר את הצבעים הבהירים וקלים יותר - מפיק טוב ישים ליבו על טוב טעם שמיוחד לאותה קבוצה. ישנם עוד הרבה סוגים של קהלים שמחולקים לפי דת, מין גזע ולאום. תתפלאו לשמוע שיש כאלה שלא אוהבים את ה high society ולא בגלל שהם לא כאלה דווקא אלא משום שהאירוע אליו הגיעו לא היה אמור להיות כזה ולכן הם התלהבו לבוא אליו, משום שביום יום הם חיים חיי high society ויכול להיות הפוך, כלומר הם ציפו למשהו גבוה מאוד והתאכזבו. קיימת נקודה שהרבה אנשי ציבור לא שמים לב אליה והיא "היחס בין הנראה לנמצא". זהו נושא רחב אך בקצרה אסביר שהרבה חברות קייטרינג מאוד מעוניינים לתת מענה והם משקיעים וקונים את הציוד "הכי נראה" ומשקיעים בעיצוב באלפי או מיליוני שקלים אך הם שוכחים, או אם נקרא לזה בשפה המקצועית זה נקרא מתעלמים מכך שאין להם את המוצר עצמו ולכן כל העיצוב וכל התפאורה זה על מנת לקשט את הדבר הפחות טוב שהוא המוצר. גם באקט של המכירה הם ישימו דגש על כמה שעלה להם העיצוב וכמה השקעה, בעוד שה"נראה" באירוע שזה כמובן המוצר עצמו ירוד וטעמו אינו טעם טוב, במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב הוא אינו טעם אנושי ומכאן הירידה היא ללא תחתית וזה דבר שאסור שיקרה באירוע מושקע וחשוב.

כמו שתרצו לתכנן, חשוב לדעת מה המוצר ומה התפאורה ש"מעצב פרחים" מביא פרחים זה יפה מאוד אבל זה לא המוצר שהוא ימכור לכם משום שגם "צלם לאירועים" יכול להביא לכם פרחים, לכן המוצר הוא העיצוב ועליו תצטרכו לדבר בזמן חתימת החוזה. גם בקייטרינג העניין זהה ואף חשוב להקפיד עליו יותר שמדובר במזון לאורחים היקרים לכם. אנו ב"סושי גיישה" עובדים באירועים מ-1998, נותנים מענה לסושי איכותי לפי מיטב המסורת היפנית תוך מתן דגש על איכות המוצר וטיב החומרים כמו שהיפנים יודעים. את ההכשרה בסושי רכשנו אצל גדולי השפים היפנים מהעיר "נגויה" ומהעיר "טוקיו" את העיצוב הבאנו מעיר שנקראת "קוואסאקי" אנו מבטיחים חוויה יפנית שלא תשכח לעולם. יש אפשרות להוסיף גיישות (דוגמניות לבושות קימונו) שיעברו בין האורחים שלכם עם "מגשי סושי מעוצבים" ויסעידו את האורחים במהלך הערב. החוויה היא אדירה ואינה ניתנת לתיאור במילים, לכן תוכלו לקבל טלפונים של לקוחות לפי בקשה על מנת שתוכלו לקבל המלצות חמות.